marți, 31 iulie 2012

La ce filme ne uitam vara asta?

Off..astia care nu dormiti vara aveti o gramada timp liber,cu siguranta va trebuii sa va umpleti golul ala cu ceva . Ce a-ti zice de niste filme? Acum cateva zile ma holbam pe Imdb si nu imi venea sa cred cat de in urma sunt cu aparitiile.Mi-am spus gata tre' sa fac ceva..si incep si caut eu trailere sa vad cum sta treaba si ia uite peste ce dau !! Dau peste o comedie numita Ted care "mi-a rupt capu" inca de la primele secvente .In fine,mai jos am o lista cu filme pe care mi-am propus sa le vad . Cu siguranta o sa fie o varaa plina de filme. Daca asta ai si tu de gand sa faci let's start !

 -Ted (Comedie 2012)                                                  -Killer Bitch - (Drama 2010) 
  -Crazy,Stupid,Love (Romance 2011)                        -The Avengers ( Action 2012)
  -Horrible Bosses (Crime/Comedy 2011)                   -Detachment (Drama 2011)
  
                                    -We need to talk about Kevin ( Drama 2011)
                                     -Antfarm Dickhole (Horror 2011)
                                     -Heaven Strewn (Drama 2011)


        
  Trailere nu am mai pus,le gasiti pe Imdb . Nu uitati daca aveti intrebari sau nedumeriri legate de orice subiect lasati-mi un email (gman10.ct72@gmail.com) si incerc sa va ajut . Cheers                                               
                                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu