marți, 31 iulie 2012

Jocurile Video intre pasiune si dependenta

Tuturor ne place sa facem ceva relaxant in timpu liber,de ce nu si cand muncim . Dar pana la a fii dependent si a nu te mai dezlipii de scaun e o bariera foarte mica . Pentru "adevaratii gameri" ea deja e luata drept o gluma . Vecinu joaca un joc si imediat vrei si tu , la inceput spui "da..e dragut"..mai trec cateva zile/saptamani si spui "cel mai smecher joc..vreau mai mult"...iar dupa cateva luni incepi cu chestii gen "joc mai bine decat x sau y" sau "lasa-ma bai mamaa ca joc , scriu eu mai incolo" . Dupa urmeaza perioada "zombi" in care nu mai stii nimic decat sa "joci non-stop". Stiu ca era unu pe net , nu mai stiu exact unde am vazut stirea da copilul ala a murit dupa ce a stat 42 de ore la calculator. O my God ,asa ceva e posibil? Acum sincer daca nu as scrie pe blog (incep sa devin dependent) nu as putea sa stau la Pc mai mult de 3 ore . Stiu ca la un momentdat eram si eu infocat dupa Counter-Strike si vroiam sa joc extra bine . Da noroc ca m-a trezit Ramona la timp (Ba tu esti obsedat,lasa cs-ul ala ca innebunesti).si mi-am revenit  . Deci concluzia : Nu merita sa iti pierzi capul dupa un joc

Un comentariu: