duminică, 19 august 2012

Tu ce ai face daca ai fii Dumnezeu pentru o zi?

Mi-a venit in cap chestia asta acum cateva zile si chiar mi-ar surade ideea sa fiu Dumnezeu pentru o zi.Si o ora ar fi bine . Cred ca as incepe cu exterminatul, la modul pe care Dumnezeu nu l-ar face dar totusi ar trebui.Ca tot suntem inconjurati mai mult de plante fara creier care mai sunt si aroganti si mai stiu eu cum . Cred ca v-ati saturat si voi de atatea lanturi de minciuni,barfe,harababuri si alte stupizenii.Cum ar fii sa iti bei cafeaua fara sa auzi manele la maxim sau sa deschizi un site de presa fara sa iti sara in ochi siliconul domnisoarelor . Presa oricum mananca rahat de multi ani incoace dar acum parca au intrecut masura.As incepe cu exterminarea lor si a profesorilor care vin la scoala doar sa iti f**a creierii si nimic mai mult.Nu ca as fi un elev stralucit da in micuta si redusa noastra tara ca sa faci ceva tre' sa gasesti pestisorul auriu sa iti indeplineasca 3 dorinte . Asta daca nu e in toane si el ca atunci se schimba treaba.Niciodata nu mi-a placut sa vad oameni stresati , de fiecare data ma stresez si eu . Deci daca as fi D-zeu pt o zi as elimina si stresul (cel putin pentru ziua aia) si l-as da celor care chiar il merita , si nu ma puneti sa fac o lista ca as umple 50 de pag . Dar cum niciunl din noi nu va primii darul asta de putere absoluta o sa ramanem asa cum suntem si o sa inghitim in continuare cacaturile societatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu